8 Ocak 2010 Cuma

Patrick Wolf - Magic Position



- direk copy paste yapıyorum: And now come the tears, heavy and hot As it comes clear, this is all we got As I hold you to my bed Like a cancer, or a curse Now be my loving nurse As we fall back into the impossible dream

* uh..

- acıtan bir şarkı

* farkettim
* bişi diyemedim de..
* be my loving nurse

("-" 08 Augustine.mp3 dosyasını gönderiyor)

* beni ilk gördüğünde ne yapacaksın?
* canlandırabiliyor musun?

- kurmak istemiyorum hayal
- sanki her gün bulusuyoruz gibi yapmaya calıscam

* en güzeli belki de

- peki sen?

* sarılıcam
* eğer çekingenliğim tutmazsa

- tutmasın sakın!

("-" tarafından gönderilen C:\Users\*\Documents\Received Files\08 Augustine.mp3 dosyasını başarıyla aldınız.)

- nasıl şarkı?

* çok güzelmiş

- mükemmeldir

* "this is forever"ı çok güzel söylüyor

- çok içten hem de

* evet
* "forever"a inanası geliyor insanın

- aynen öyle

böyle tanıştırıldım Patrick'le.. tam 1 sene önce, Magic Position'ın sekiz numarası Augustine aracılığıyla.. evet geç oldu.. ama belki de böyle olması gerekiyordu.. sonuçta.. tanıştıranı sevdim.. tanıştırıldığımı sevdim..

Download Link: Rapidshare

Hiç yorum yok: