20 Ocak 2010 Çarşamba

Bon Iver - For Emma Forever Ago


Bu albüm hakkında başka bir platformda yazmıştım vakti zamanında. Copy paste yapabilirdim ama albüm bu sefer araç; sadece yazı yazmak istedim. Neden bu albüm? Kar yağıyor da ondan. Mevsime %200 örtüşen bir albüm.

Kışı sevmiyorum ya. Yazı da sevmiyorum. Donduğumda ya da yandığımda zıttını istemem, baharı severim. Çocukken yazları annemin memleketi Zonguldak'a giderdim. Gündüzleri sıcak olur oralar ama öyle insanı bunaltacak sıcaklardan değil. Akşamları ise hırka giyerek çıkabilirdik ancak. Keşke yılın 365 günü öyle olsa ya... Yattığımızda yağmur yağsa, kalktığımızda sular çekse. Başka bir dünyada öyledir belki, oradaki yansımamı kıskanıyorum.

İşteyim, sıkılıyorum. Sürekli koşuşturuyorum. Koşuşturmayı seviyorum, ofiste oturmayı sevmiyorum ama çok koşuşturunca da ofisimi özlüyorum. Tipik ben yani. Ofis dedim de... Ya geçen haftadan beri ofisin orası tanımlayamadığım bir gıda kokuyor. Helva gibi bir şey, ama çok ağır. Burunla nefes alınmıyor. Yakınlarda Ülker fabrikası var, sanırım oradan geliyor. Belediyeye şikayet dilekçesi vermeyi düşünüyorum. Dilekçe... Avukatlık bana göre mi şüpheye düştüm bu aralar. Hakimlik sınavına asılmak en iyisi.

Albüm hakkında bir şey demediğimin farkındayım ama dedim ya bu yazı kişisel bir mastürbasyon ama mutlu sonla bitmeyenlerden. Sadece alışkanlıktan. Öptüm, sevdim

1. Flume 3:39
2. Lump Sum 3:21
3. Skinny Love 3:58
4. The Wolves (Act I and II) 5:22
5. Blindsided 5:29
6. Creature Fear 3:06
7. Team 1:56
8. For Emma 3:40
9. re: stacks 6:41


Download link: rapidshare

Hiç yorum yok: