6 Temmuz 2010 Salı

Yeah Yeah Yeahs - Maps (Acoustic strings version)


Efendim ısrarcıyım ki, her şarkıcıdır, müzisyendir, gruptur, ne derseniz, müzik konusunda üretken olan kişinin bir tane güzel şarkısı çıkar. Yani herkesin zevkine göre. Tek bi şarkısını sevdiğiniz grup, sevdiğiniz bi grup değildir açıkça, şarkıdır olay. 3 ya da 5 şarkısını seviyosanız, "dinlenebilir belki ama güzel şarkılarını bulmak için araştırmak lazım" olur. Bi albüm kadar varsa beğendiğiniz şarkı, arşivinizde bi best of albümü vardır, gider bu böyle. Benim de üç, bilemedin beş şarkılık bi gruplarımdan biridir Yeah Yeah Yeahs. Bu kadar az sevdiğim için eleştiriye açığım ama pek de bana göre değil gibi geldi hep. Bunun yanında, bu aralar şarkıların farklı versiyonlarını ve cover hallerini bulmak konusunda baya iyiyim ve karşıma güzelim Maps şarkısının bu hali çıktı. Gerçi belki bu kadar yavaşlatmaya gerek yoktu ama yine de her haliyle güzel olacak kadar güzel şarkı olduğundan bu Maps, bi de üstüne yaylılar girince bikaç tane, şarkı şenliğe dönüşmüştür benim için. Zaten bildiğim üzere, Keran O kadını pek az şarkıyı böyle güzel bi ses tonunda söylüyor, zaten ayrıydı bu yüzden, şimdi daha da hoş oldu. E görevimdir, blogumuza koymadan da olmaz. Benim kadar keyif alınız.

Download link: Multiupload

Hiç yorum yok: