21 Kasım 2009 Cumartesi

Tom Waits - Real Gone




Tom Waits'e hiç ilgi duymayan insan bile en az bi şarkısını işitmiş, bi filmde görmüştür kendisini bence. Baya yayılmış, hatta resmi sayıyla 23 albümü olan bi adam bu biyerde. Real Gone da 21. albümü. Kendisini önce Singapore'la tanıdım. Sonra Little Drop of Poison'la sevdim ama benim için darbesi Green Grass oldu sanırım.

Green Grass dediğimiz de hangi şarkı? Bi ara feysbukta döne dolana ünlenen Cibelle'in tekrar yorumladığı şarkı. İlk ondan öğrendim aslında. Sonra Media Player'da yazarın Tom Waits olduğunu gördüğümde de benim için Cibelle gereksiz oldu.

Kendisinin en iyi albümü olduğuna inanıyorum Real Gone'ın da. Tabi sadece sevdiğim şarkı sayısının çok olmasından yola çıkarak diyorum bunu. Ömrüm yeterse tüm albümlerini de dinlemek isterim de adam da yapmış maşallah. Ayrıca Dead and Lovely de en az Green Grass kadar mis bir şarkıdır.


01. Top Of The Hill
02. Hoist That Rag
03. Sins Of My Father
04. Shake It
05. Don't Go Into That Barn
06. How's It Gonna End
07. Metropolitan Glide
08. Dead And Lovely
09. Circus
10. Trampled Rose
11. Green Grass
12. Baby Gonna Leave Me
13. Clang Boom Steam
14. Make It Rain
15. Day After Tomorrow

Download Link: MegaUpload

Hiç yorum yok: