29 Ekim 2009 Perşembe

Iron & Wine - Our Endless Numbered Days


Çok duydum etraftan, zevkine güvendiğim biçok kişi bu güzel adamı dinlerdi ama bişey gerekiyomuş demek ki bu adamın güzelliğin farketmek için. Efendim House'un 4. sezon finali. Amber House yüzünden (sayılır, aslında değil de bilemiyorum.) ölüyor. Final bölümünün son sahnelerinden biri o ölümcül otobüs sahnesi, yanyana oturuyor Amber ve House. House ''Öldüm mü'' diye soruyor, Amber hiç olmadığı kadar güzel görünüp ''henüz değil'' diyor. House ''Geri dönmek istemiyorum'' diyor, arkada Passing Afternoon çalıyor. Biz de ağlıyoruz. O sırada ben de farkediyorum ki bu arkadaki adamın sesini biliyorum sanki ben. Sonra Twilight'ta Flightless Bird, American Mouth, sonra bi de Then She Found Me'de Naked As We Came'i duyunca direnişi bıraktım ve ben de bu caanım adamın bir hayranı olmaya karar verdim. Bu House meselesini de paylaşmaya bayılıyorum. İzlediğim en etkileyici bölümlerden biriydi genel dizi kültürümde. Ah House ah. Neyse ben en güzel albümünün bu olduğunu düşündüm ama yanıldıkça öbür albümleri de paylaşırız değil mi?


1. On Your Wings
2. Naked As We Came
3. Cinder and Smoke
4. Sunset Soon forgotten
5. Teeth in The Grass
6. Love and Other Verses
7. Radio War
8. Each Coming Night
9. Free Until Cut Me Down
10. Fever Night
11. Sodom, South Georgia
12. Passing Afternoon

Download Link: Bak burda.

Hiç yorum yok: