24 Eylül 2009 Perşembe

La Roux - I'm Not Your Toy

David Bowie, Madonna, Annie Lennox, Prince, The Knife gibi isimlerden etkilendiğini hemen her röportajında dile getiren yakışıklı Elly Jackson'ın frontandrojeni olduğu La Roux'nun 28 Eylül'de çıkacak olan single'ı I'm Not Your Toy'un klibi yayınlanmaya başladı bile..

Albümdeki şarkıların tamamını singlelaştırmaya ve kliplendirmeye ant içtiklerinden kıllandığım İngiliz elektropop/synth ikilisinin son klibinde yine Elly hayatım ön planda.. İki dirhem bir çekirdek beyaz takımının içinde yine yakışıklı, yine alımlı.. Ancak kendisini kınıyorum ve kendisine laflar hazırladım..

Elly bebeğim, seni ne kadar sevdiğimi bilirsin billur seslim.. Ancak nedir o havuz görüntüleri? Hayır olan var olmayan var, tatile çıkamayan, duş haricinde su yüzü görmeyen var.. Kırdın kalbimi, gel al gönlümü.. Tostumu yedim bekliyorum..

Hiç yorum yok: