3 Mart 2010 Çarşamba

The Presets - Apocalypso

Şu albüm için ancak ''Canlarım!'' yorumu yapabilirim.

grup Julian Hamilton ve Kim Moyes'tan oluşuyor. 2005te ilk albümleri Beams, 2008de de bu albüm çıkarılmış.

Bi süre önce bi arkadaşım beni My People şarkısıyla tanıştırdı, aynı zamanda bu grupla da. Ama ben bu kadar insanı gaza getirebilecek bi şarkı daha bilmiyorum. Gerçi sevgili vokal Julian Hamilton, zaten ses tonu ve vurgusuyla falan yeterince gaza getiriyo. Evet, bence grup gaz veren bi grup. A New Sky şarkısının kendisine haz, müthiş havasıysa gruba hayran olduğumu anlamamı sağlamıştır. Gerçi Beams albümünü dinlemiş değilim. Ama elimi attığım her bilgisayarda bu albümü aradığımı farkedince, paylaşmak lazım gelir diye düşündüm.

1. Kicking and Screaming
2. My People
3. A New Sky
4. This Boy's in Love
5. Yippiyo-Ay
6. Talk Like That
7. Eucalyptus
8. If I Know You
9. Together
10. Aeons
11. Anywhere

Download Link: Rapidshare
Alternatif Download Link: Multiupload

1 yorum:

serkank. dedi ki...

feci halde teşekkür ederim...
mümkünse "beams" albümünü de eklemenizi isterim. şuradan "http://listen.grooveshark.com/#/album/Beams/274711" dinliyorum...

ama arşivde olursa tadından yenmez herhalde...