22 Ağustos 2009 Cumartesi

Imogen Heap - Ellipse

"imogen heap sızmış desem?"

eve atılan depar.. koşarken mesaj yazmak zormuş..

"link hazır bekliyor çoktan. ohooo.." geldim ben.. aldım.. sana sebiyoru (bunu duymayı sevmeyen birisine yazarsan için içini yer işte)..

"webrip" kayıt o kadar kötü değil ama.. hatta hiç kötü değil.. (told you) biliyorum, biliyorum.. haklısın tabii ki..

tidal çok ilginç olmuş.. "earth, little bird, aha" little bird dikkat çekici evet, earth'ü bir daha dinlemem gerek.. aha'yı ise dinlemedim henüz.. ama tidal şık olmuş.. cidden.. keman var.. zaafım olmasını sevmiyorum..

"2-1i sevebilirsin gibime geliyo" bu kadar kolay okunabilir/tanınabilir/tahmin edilebilir olmaktan nefret ediyorum.. ohaaaaa.. sevdim.. (senlik bir şarkı) offf.. things are not always how they seem..

bloga birşeyi eklemem iyi olur diye düşünülmüştü.. değişen düşünceler.. "bunu yükle asıl sen"

kişiselleşme içselleşmesinden sonra doğru dürüst birşeyler yazmam lazım.. imogen'dan başla..

angry angel, come here boy, the moment i said it, sweet religion, clear the area, closing in gibi birbirinden muhteşem şarkıların üzerinden 4 sene geçtikten sonra, Chris Corner'ın solo projesi IAMX'in son albümü Kingdom of Welcome Addiction'da yer alan My Secret Friend'deki düet hadisesiyle sürpriz yapmış, aynı sürprizi 9 Mayıs'taki IAMX İstanbul konserinde sahneye çıkışıyla gerçekleştirmesi çocukca bir saflıkla beklenmiş cennetten düşme hatun kişi, bol yaylı kullanılmış şarkılarla ve nevi şahsına münhasır sesiyle (en azından benim için) 2009'un en güzel albümlerinin arasında yer almış durumda..

yazıyı yazmadan önce albümü birkaç kere dinlemem gerektiğini düşünüyordum ama 2-1'i dinlediğim anda daha fazla bekleyemeyeceğime kanaat getirip başladım yazmaya..

albümden ilk sızan single First Train Home, albümün başlangıcına oturtulmuş.. albüm beklentimi etkilememesi için single'ı hiç dinlemedim itiraf ediyorum.. hatta Mire'ın girdisini bile okumadım başlığı görünce.. şimdi okudum, ama ben şarkıyı beğendim.. tamam yine de albümde ondan daha dikkat çekici şarkılar var.. Benim favorim (tahmin edileceği üzere) 2-1.. akabinde Tidal, Aha! (evet çok cici bir şarkı.. üstelik Danny Elfman tadı aldım ben, sanki bir Burton filmi izliyormuşcasına.. ), Little Bird.. Şu an albümü ikinci defa dinliyorum.. dinledikçe diğer şarkılarda da birşeyler bulma ihtimalim var.. Ah ve The Fire'ın başındaki piyano.. Aslında albümden şarkı seçmek, adını anmadığım şarkılara haksızlık olacak.. ya da ben abartıp her şarkı hakkında birşeyler yazacağım ve bu yazı gereksiz yere uzayıp gidecek.. gaza mı geldim? kesinlikle.. o yüzden, seni daha fazla sıkmadan sevgili okur, linki verip köşeme çekiliyorum.. ama unutma: things are not always how they seem.. hatta you're not golden and i'm getting tired.. (2-1 ve earth'ten alıntı)

Imogen'in da dediği gibi; For those who just can't wait it out

Download Link: Rapidshare

Hiç yorum yok: