6 Mayıs 2009 Çarşamba

Mother Mother - Touch Up


Yan tarafta sevdiğim albümlerden birini koyacağım demiştim. Koyacaktım da, ama klasör klasörü açtı ve karşıma bu topluluk çıktı. "Aa, ne zamandır dinlemiyordum lan!" deyip açtım hemen, sonra 70 milyonun gözü bende olduğu aklıma geldi, yüklemeye başladım. Bu arada albümü sevmiyorum değil, sadece aklımda yoktu. Olsaydı koyar mıydım, bilmiyorum gerçi. Bu uzar gider, en iyisi albüme geçeyim.

Şimdi bu Mother Mother denilen 2 dişi, 3 erkek topluluğu Kanada'nın böğründen kopup geliyor. Indie pop yapıyor diyorlar ki doğru ama sadece bu genelleme yaptıkları müzikle tam tamına örtüşmüyor. Her an ummadığınız bir şey çıkabilir müziği yapıyorlar bana göre. Böyle bir müzik türü var mıdır bilmiyorum. İlk dinlediğimde bana öneren arkadaşıma öyle söylemiştim. Gerçi o karşılık olarak sadece gülmüştü, "Tabii yaa" diye şaşırıp kendine güldüğündendir kesin. Demek istediğim koro müziği gelecek diye düşünürken, sen daha cümleni kafanda tamamlanmadan sakin bir şeye dönüşmesi ya da "Aha, yo yo'lar var nerede Jay-z" derken gayet türünde bir şarkı çıkıyor. Evet, yine kendimi anlatamadım. En iyisi siz dinleyin.

Favori parçalarıma gelince Dirty Town, Love and Truth, Verbatim ve Little Hands.

Bu arada geçen sene bir albüm daha çıkardılar: O My Heart. Albümün adını taşıyan parça süper.

Download Link: rapidshare

1. Dirty Town
2. Polynesia
3. Angry Sea
4. Oh Ana
5. Legs Away
6. Love and Truth
7. Train of Thought
8. Verbatim
9. Neighbour
10. Ball Cap
11. Tic Toc
12. Touch Up
13. Little Hands

Hiç yorum yok: